Εργαζόμενος στο οικογενειακό καφενείο “Caffè Achille”, στο Viale Premuda του Μιλάνου, ο Achille Gaggia κατάλαβε αμέσως ότι οι προτιμήσεις των πελατών άλλαζαν και έγινε αναγκαίο να βελτιωθεί ολόκληρη η διαδικασία εκχύλισης του καφέ, αναζητώντας μια καλύτερη γεύση και εμφάνιση του αποτελέσματος στο φλιτζάνι.

Εκείνη την εποχή, ο καφές ήταν τόσο πικρός που ο Αχιλλέας έλεγε ότι ήταν σαν “να περπατάς μέσα στην ομίχλη του Μιλάνου”. Άρχισε να δουλεύει κάθε μέρα στην αποθήκη , να μελετα και να πειραματιζεται με νέες διαδικασίες εκχύλισης και αναζητώντας τον τέλειο εσπρέσο.

Μετά από διάφορες μελέτες με στόχο να προσφέρουν τον ίδιο εσπρέσο των καφενείων στην άνεση του σπιτιού, η Gaggia κυκλοφόρησε την πρώτη της καφετιέρα για οικιακή χρήση: τη Gilda.

Πλήρως χειροποίητη, λειτουργούσε με πίεση από έμβολο και σύμφωνα με τον θρύλο, οφείλει το όνομά της στην ιστορική ερμηνεία της Ρίτα Χέιγουορθ στην ταινία “Γκίλντα” (1946). Μετά από αυτό το μοντέλο, ακολούθησε η παραλλαγή “Tipo-Iris” και η διάσημη και αξέχαστη “Tipo-Gilda 54”, γνωστή και ως “αυτιά του λαγού”.

Η επιθυμία της Gaggia να γίνει μέρος της καθημερινής ζωής των οικογενειών, φέρνοντας στα σπίτια τους τον ίδιο εσπρέσο των καφενείων, αυξανόταν. Το πρώτο μοντέλο που λανσαρίστηκε ήταν το “Duo”, αλλά ήταν με την αξέχαστη “Baby Gaggia” που το όνειρο έγινε πραγματικότητα.

Αναπτυγμένη απο τον Ιάπωνα σχεδιαστή Makio Hasuike, ήταν η πρώτη εσπρεσιέρα που παρήχθη μαζικά.

Με έναν μοναδικό κομπακτ σχεδιασμό και την υψηλή ποιότητα του εσπρέσο της, η Baby Gaggia μπήκε αμέσως στα σπίτια και τις καρδιές των Ιταλών.

Το 1991 η Gaggia παρουσίασε στην αγορά την “Classic“.

 Χαρακτηριζόμενη από ένα σώμα από ανοξείδωτο ατσάλι και έντονες γραμμές, αυτή η οικιακή εσπρεσιέρα συνδύαζε τέλεια τη μακρά επαγγελματική παράδοση της Gaggia με έναν διαχρονικό σχεδιασμό.

Αγαπημένη σε όλο τον κόσμο, η Classic έχει πάντα υπάρξη ένα σύμβολο της παράδοσης, της αξιοπιστίας και της ποιότητας της μάρκας.

Με την ευκαιρία των εορτασμών για την επέτειο της πατέντας του Achille Gaggia ο Όμιλος ανανέωσε τη γκάμα των προϊόντων, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης της Gaggia στην αγορά.

Υπάρχει μια επιστροφή στο ιστορικό λογότυπο GAGGIA MILANO, το οποίο τονίζει τον ισχυρό δεσμό με την παράδοση, τις αξίες της εταιρείας και την πόλη-κέντρο της.

 Όσον αφορά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων, η Gaggia συνεχίζει λανσάρει διάφορες νέες σειρές.